EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ BİRİMİ İŞLEYİŞ PROSEDÜRÜ
Evde Sağlık Hizmetleri Birimi
Güncelleme Tarihi: 29/01/2019
VİZYON:
Kaliteli ve güvenilir sağlık hizmetini; toplumun çoğunluğuna ulaştıran, hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini sağlayan, Holistik ( Bütüncül ) kalite anlayışı içerisinde toplumun değerlerine saygılı bir hizmet yaklaşımıyla Evde Sağlık Hizmetlerinin yürütülmesi hedeflenmektedir.
MİSYON:
Evde Sağlık Hizmetlerinde Tıbbi Etik ilkelerinden ödün vermeden, hasta hakları ve mahremiyetine saygı duyarak, en son bilgi ve teknoloji desteği, uzman ve nitelikli kadrosuyla örnek bir hizmet sunup hasta memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır.
Evde Sağlık Hizmetleri Nedir?
Evde Sağlık Hizmeti, yatağa tam bağımlı olan hastaların aileleri ile yaşadıkları ev ortamında hastaya tanı koymaktan ziyade tanısı konulmuş, tedavisi ilgili kliniklerce düzenlenmiş olan tedavilerinin takibinin, uygulanmasının ve hasta yakınlarının ya da bakmakla görevli kişilerin bu konudaki eğitimini sağlayarak hizmet vermektir.
Kimler Faydalanır?
Yatağa bağımlı ve yaşlılık nedeniyle tedavisi devam eden hastalar,
KOAH vb. Solunum Sistemi Hastalıkları,
Engeli nedeni ile hastaneye gelemeyen engelli hastalar,
Terminal dönem palyatif bakım hastaları,
İleri derecedeki kas hastaları,
Evde Sağlık Hizmetlerine Nasıl Başvurabilirsiniz?
Evde sağlık hizmetleri randevu sistemi ileçalışır vesunulduğu alan sağlık kurum veya kuruluşunun bulunduğu il veya ilçenin belediye mücavir alanı ile sınırlıdır.
Türkiye’nin genelinde tahsis edilen 444 EVDE ( 444 38 33 ) numaralı telefon hattını arayarak Evde Sağlık Hizmeti başvurusu yapılabilir
23 Şubat 2024